vrijdag 9 mei 2014

MAX / Action nagellak swatches

hallo allemaal wij gaan vandaag jullie laten weten wat we van action nagellak vinden.

Action nagellak, telkens blijven ze me verbazen qua kwaliteit. De aller beste zwarte nagellak die ik ooit geprobeerd heb komt ook uit deze lijn, die dekt in slechts één laagje! Vandaag vier vrolijke kleuren op de valreep van de zomer.

Gelukkig zit de nagellak van Action altijd netjes verpakt, hoe krijgen ze dat eigenlijk voor elkaar voor € 0,49?! Wat minder goed voor het milieu, maar wel zo prettig aangezien je dan zeker weet dat het niet door 5 mensen getest is voordat jij het in je mandje gooit.

Action doet niet mee aan vernieuwingen op gebied van nagellak kwastjes of iets dergelijks. Ze zijn en blijven lekker basic. Een poging tot leuke namen verzinnen doen ze nog steeds, maar spannender dan Deep Sea ga je ze niet vinden.
Mint groen was de kleur deze zomer, maar een perfect dekkende lichte kleur vinden was nog niet zo gemakkelijk kan ik je vertellen. Essence had er wel een in de collectie maar deze lak van MAX heeft een prachtige mix van mint groen met een vleugje blauw.
Deep Sea dekt prima in twee laagjes.

Orange heeft niet zo’n originele naam maar is wel leuk omdat deze een beetje gelly is. Hij lakt niet streperig maar laat het witte randje van je nagels erdoorheen schijnen. Ook op deze foto draag ik twee laagjes.
Peach heb ik al eerder laten zien in een Koninginnedag artikel, maar ik vind het zo’n fijn lakje dat ik al een tweede heb aangeschaft en ik deze nog een keer aan je wilde laten zien. Het is een zachte perzikkleur die goed dekt in twee laagjes.
Pink Passion is een heerlijke roze kleur, perfect voor op je tenen! Want het mag dan wel het einde van de zomer zijn, we krijgen nog een paar warme dagen dus tover je voetjes maar weer tevoorschijn!
Pink Passion lakt zeer prettig en is mooi creamy, ook deze dekt perfect in twee laagjes.
MAX nagellak is voor € 0,49 (7 ml) te koop bij Action.     


xxx berfin en helin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten