dinsdag 6 mei 2014

vogue Girl

hallo alemmal wij gaan vandaag jullie laten weten wat we van vogue Girl viden!  De deodorants van Vogue Girl hebben een bacterieremmende werking, dus wanneer je kleine meisje groot wordt, moet deze deo gewoon het werk kunnen doen waarvoor hij gemaakt is: het tegengaan van nare zweetluchtjes gedurende de hele dag.
De deodorants zijn verkrijgbaar in alle geuren die Vogue Girl rijk is:
Teddy Deer: ruikt naar zachte bloemen met een vleugje cassis
Butterfly: een melange van suikerspin, kandijsuiker en exotische bloemen, zoals banaanbloesem en heerlijke zoete vruchten zoals ananas, goudbessen en limoentjes
Cats: ruikt naar witte chocolade gecombineerd met een vleugje jasmijn
Ladybird: een exotische geur met accenten van Tropisch fruit, zoals mango
Lovebirds: ruikt heerlijk naar framboos en perzik
Puppy Power: ruikt heerlijk naar vanille, een vleugje appel en tropische bloemen
De geuren zijn echt afgestemd op de doelgroep. Zoet en volop aanwezig. Echt de geuren waarvan ik me kan herinneren dat ik er geen genoeg van kreeg rond die leeftijd. Ook mijn dochter (9 jaar) is er weg van en de lieve diertjes en felle kleurtjes op de verpakking doen het minstens even goed op het gebied van aantrekkelijkheid.
Of de deodorant nu ècht goed werkt viel bij haar niet te testen, dus.. ging ik nog één keer overstag voor de zoete geuren en testte ik de deodorant. En eerlijk is eerlijk, hij werkt prima! Na en hele dag zijn mijn oksels nog steeds Puppy Power-fris.
Vogue Girl is gewoon een leuk product voor jonge meisjes en meiden en geeft ook leuke kado, want er zijn talloze geschenkverpakkingen verkrijgbaar.
Tina-dag 2011Vogue Girl is dit jaar hoofdsponsor van de 20e Tina-dag van meidenblad Tina (wie kent hem nog?) op zondag 25 september in attractiepark Duinrell te Wassenaar. Voor meer info over deze dag kijk je op de website van Tina.
De deo’s van Vogue Girl zijn verkrijgbaar voor 2,75 euro (100 ml.) en 1,25 euro (50 ml. mini).  

xx beuatysisters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten