dinsdag 6 mei 2014

Review: Fa Nutriskin Maximum Protection Deodorant Spray

Verpakking? Een mooie fles met duidelijke informatie. Mooie kleurtjes ook! Ik vind dat de verpakking 'zacht' aanvoelt, geen idee waarom...
Prijs? €2,99.
Verkooppunt? Bij de drogist en supermarkt.

Geur? Heerlijk... het is een zachte, vrouwelijke geur. Lekker! Ik houd wel van zo'n geurtjes. Al heb ik het gevoel dat als je teveel hebt aangebracht, ik een beetje misselijk word van de geur. Vreemd, maar misschien ruikt hij iets te overdreven naar iets waar ik niet echt tegen kan?
Product? Het is over het algemeen een fijne deodorant, al moet ik hem ook wel vaker opspuiten dan eentje van Rexona of Dove, om nu even snel een voorbeeld te noemen. Hoewel de geur ook vrij snel verdwijnt, merk ik dat je minder goed een zweetgeurtje kan ruiken. Ik voel me veiliger bij deze deo dan met een andere deodorant van Fa. De deo bevat trouwens ook geen alcohol en belooft om 48 uur te beschermen, maar zoals ik al zei klopt dat laatste niet echt, hij beschermt maximum een kleine 12u bij mij.
Resultaat? Mijn oksels voelen niet geïrriteerd aan en dat is wat mij betreft al een héél groot voordeel! Zoals ik nu al een paar keer vertelde, blijft hij ongeveer een halve dag hangen, maar eerlijk gezegd had ik op dat vlak sowieso niet veel verwacht. Over het algemeen ben ik dus redelijk tevreden over deze deodorant van Fa!

Aanrader? Ja, toch wel. Dit is de beste deo van Fa die ik ooit heb gebruikt. Het is een fijne deodorant, die ook nog eens lekker betaalbaar is en makkelijk te verkrijgen.

Pluspunten:
- Betaalbare prijs
- Makkelijk te verkrijgen
- 0% alcohol
- Lekkere geur
- Mooie flacon

Minpunten:
- Geur: soms word ik er een beetje misselijk van en hij vervliegt snel
- Geen hele dag bescherming


Geen opmerkingen:

Een reactie posten