dinsdag 15 april 2014

bananen masker!

hooi xx wij ga jullie laten zien hoe je een bananen masker kunt maken voor 1 persoon

Zelf gezichtsmaskers maken, ik ben er dol op! Hoe natuurlijker iets is, hoe fijner ik het vind. Als mijn huid een oppepper nodig heeft, prak ik gauw een banaantje tot een gezichtsmasker zodat deze mijn huid weer lekker zacht aan kan laten voelen. Een banaan is rijk aan vitamine A en kalium. Een banaan is een voedend en hydraterend natuurlijk huidverzorgings ingrediënt. Bananen maskershelpen om de huid super zacht en glad aan te laten voelen. Ik heb de perfecte zelfgemaakte schoonheidsbehandeling gevonden voor mensen met een gevoelige huid. Hoewel mijn huid zelf vettig is, heb ik soms ook last van droogheid en gevoeligheid op sommige plekken. Dit masker is ideaal, en ruikt heerlijk!  Kijk gauw verder..



Ingrediënten
1 banaan, bij voorkeur rijp
1 eetlepel honing
een citroen
1 kopje yoghurt(voor de vette huid)
of 1 kopje melk (voor de droge huid)


Meng de banaan en honing tot een glad mengsel. Voeg een paar druppels van de citroen toe aan het geheel. Optioneel: voeg ook wat yoghurt toe of een kopje melk. Breng aan op het gezicht voor 15 minuten voor het spoelen met een koel washandje, of eventueel een lauw warm washandje.
Je huid voelt hierna heerlijk zacht en fris aan. En ook leuk om te weten is dat banaan de rimpels verfijnd (zeggen ze). Ik merk dat na gebruik van dit masker mijn huid heerlijk aanvoelt, er rustig uitziet, en vooral dat de gevoeligheid is verdwenen. Ik heb vaak droge plekjes als ik bijv. te weinig dagcreme heb gebruikt, maar het bananen masker laat mijn huid weer aanvoelen als vanouds.

veel succes met dit masker maken xxx berfin en helin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten