woensdag 16 april 2014

Labello Fruity Shine Guave



Haaiix 

Ik wil jullie mijn mening vertellen over Labello Fruity Shine Guave.
Ik vindt Labello Fruity Shine Guave echt een heerlijke geur geven en word ook mooi op je lippen.
Je lippen worden net als baby voetjes super zacht heerlijk dus!
Zelf neem ik Labello Fruity Shine guave altijd mee in me tas meestal doe ik het op als me lippen droog zijn en als ik zin heb in een mooie natuurlijke kleur.
Als ik zou moeten zeggen wat ik er minder goed van vind zou ik er geen antwoord op kunnen geven alles is goed aan Labello Fruity Shine guave.
Deze Labello kost 2,99 niet veel dus want je kan er zo lang mee.
Je kan het kopen bij de Etos en Kruitvat. 
Deze Labello is echt een aanrader!




GROETJES BERFIN&HELINXXX

              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten