donderdag 10 april 2014



Maybelline Baby Lips Lipbalm


Toen ik ging winkelen zag ik een maybelline baby lips lipbalm en die wou ik direct kopen:   in Peach Kiss.. Deze lipbalsems . Ze worden niet voor niets it-balsems genoemd. Ze hebben het allemaal: de verpakking is cute, de geuren zijn lekker én ze maken je lippen ook nog eens super zacht. Lees verder voor meer info!Dit zijn de 5 smaakjes Baby Lips die in Nederland zijn : 


De 5 smaakjes 


❤ Blauw ‘hydrate’ met citroen en basilicumgeur
❤ Groen ‘freshen’ met muntgeur
❤ Geel ‘repair’ met kers- en amandelgeur
❤ Oranje ‘Cherry me’ met kersengeur (en hintje rode kleur in de balsem)
❤ Roze ‘Pink Punch’ met passievruchtgeur (met hintje roze kleur in de balsem)


Verpakking

De Baby Lips lipbalsems zijn allemaal zo verpakt.
 Extra veilig, zo weet je zeker dat er niemand aan je lipbalsem heeft gezeten (en heb je geen gedoe met irritante stickers).



Ingrediënten


Dit zijn de ingrediënten die er in zitten. De balsems bevatten een hele rits aan fijne ingrediënten, waaronder honing, aloë vera, shea boter, vitamine E en meer. Er zit Centella Asiatica in, een krachtige kuid dat voornamelijk groeit in India, Sri Lanka, Australië, Indonesië, Iran en andere delen van Azië. Daar wordt het al eeuwen erkend en gebruikt vanwege de natuurlijke geneeskrachtige werking.



Alle Baby Lips hebben SPF 20, hierdoor bescherm je je lippen altijd voldoende tegen de schadelijke straling van de zon. Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, hebben ze echt een kick-ass verpakking. Echt heel erg vrolijk met al die kleurtjes! Deze balsems beloven je lippen de hele dacht zacht te houden en dat doen ze ook daadwerkelijk. Ik ben echt ongelooflijk fan geworden van Baby Lips! Sinds ik mijn eerste in Amerika haalde ben ik verkocht. Overigens is die smaak dan weer niet in Nederland te koop, helaas. Ik begreep dat er in Amerika ook speciale limited edition collecties zijn zoals de balsems in neon vorm (Electro Collection).






groetjes berfin en helin


2 opmerkingen: